Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 1 mars 2012

Unghästarna RS

http://www.youtube.com/watch?v=66RhiV4zdEA

Här är film på Bellagio, den mörkare med vita tecken och Greight Evolution, ljusare fuxen.

Idag var vi på Strömsholm. Jag stog på marken och de andra fick rida. Hästarna var duktiga, 5 av 6 reds och den sista hade vila.

Jag kommer ju att ha väldigt lite med dessa hästar att göra i år, och nästa år beroende på när jag börjar jobba igen så får jag "avsluta" den kullen.

Dom verkar jämna och bussiga.


Dagen avslutades med personalgenomgång och senare hade jag lektion med unghästarna.

Turbin, Urifax, Umami och Timbuktu.
Dom gick jättefint och ryttarna var väldigt lydiga och red precis som jag ville. Himla kul!!
Detta är sista lektionen jag håller med dom och igår hade jag sista lektionen med befälen.
Känns konstigt, efter imorn är det ju bara en till "hel" arbetsvecka, skumt!!

1 kommentar:

  1. Du har fått en utmaning: http://kickilin.wordpress.com/2012/03/06/utmaningen/

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **