Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 1 februari 2015

Veterinärbesök

Fenix och Axel visades för veterinären.
Axel tänker jag skritta ett tag nu för att se om han blir bättre.
Fenix ska utredas vidare under kommande vecka med att lokalisera varifrån hältan kommer. Det tycks vara högt på hf, mer än så vet vi inte än.
Axel tog jag på lina några varv. Han är verkligen snäll och gör precis vad jag ber honom om.

Valiant hoppades av en soldat, det gick jättebra! Samma med Astor.

Jag red Leonardo ett lätt pass på eftermiddagen och jag blir så himla imponerad av honom. Ha bjuder på allt han kan efter att man visat vad man vill ha. Nu försöker jag få upp honom lite i formen och få honom lite kvickare för skänkeln. Han är ganska bra och reagerar alltid, men det ska bli ännu bättre finkänslighet. Ett steg i taget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **