Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 28 januari 2015

Intervjuad och fotad!

Dagen inledde med att Eva från Den fina tidningen Equipe intervjuade mig om hur man börjar med galoppombyten på unga hästar. Sedan fotade hon när jag tränade Valiant.
Detta ska komma ut i deras andra nummer för året, i mars.
Eva gjorde ett jättefint reportage om mig för ca 3 år sedan så jag är helt övertygad om att detta blir riktigt fint med!!
Valiant uppförde sig fint. Han var knoppad och lindad inför fotograferingen och såg riktigt läcker ut!

Eftersom några timmar gick bort för detta plus att vi hade ett annat möte på em så hann jag bara 4 hästar idag.

Leonardo fick ett lättare pass idag. Fokus på att han rör sig energiskt och i uppförsbacke. Han känns jättefin men är såklart inte helt stark där. Men det kommer, och det är roligt varje dag!!

Axel fick ett rätt så kort pass i mestadels skritt då han igen är lite förkortad i steget. Han ska visas för veterinären igen på fredag.

Yggdrasil gick faktiskt sitt bästa pass på väldigt länge!! Han var pigg och framåt och var väldigt ridbar. Jätteroligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **