Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 10 april 2010

Hoppade igår

Igår hoppade jag Pegasus och Ozzy, och båda gick riktigt bra.

Pegasus red jag först. Han är 8 år och har tävlat lite fälttävlan så han är mer rutinerad.
Vi hoppade på stora utebanan första gången för året med inriktning på långa distanser och banhoppning.
Pegasus var lite trött för skänkeln och det blev bättre efterhand att han svarade lite kvickare på hjälperna. Jag avslutade hela lektionen med en 1,20 bana och det gick riktigt bra!

Ozzy hoppade jag lite försiktigt med eftersom han ska tävla imorn. Han hoppade upp sig riktigt bra, och det kan till och med varit hans bästa hoppning! Riktigt kul!! Banan hoppade jag på 1m ca och det kändes bra.

Jag är jättenöjd med hoppningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **