Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 1 april 2010

Sen ridning ikväll!

Idag blev det sent i stallet. Jag var ute för att sitta upp vid 20.30. Joggade igång i ridhuset och han kändes ganska bra men allt var lite oengagerat, både jag och hästen. Joggade runt i trav och red lite galopp och det kändes OK. Ingen superkänsla, men det kan ju hänga ihop med att klockan också var mycket och  hästen längtade efter sitt kvällshö.. Provade rida några galoppombyten och idag var det åt vänster som inte fungerade. Så jag var inte särskilt nöjd med ridningen idag. Och allra minst med mig själv. Men när jag jobbade ner var han riktigt mjuk och fin, svarade bra för skänkeln och var flott!
Så sista stunden var ju sista intrycket och det var ju kalas.. Imorn ska Emelie rida en påskrunda i skogen och sen på lördag får jag se vad jag hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **