Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 8 april 2010

Rid -Fys

Idag har jag  först ridit Ozzy lite dressyr, kände igenom alla delar i programmet inför söndag. Hade egentligen tänkt rida igenom programmet men det blev inte så för jag red på stora utebanan och då sparar jag det till på lördag istället. Han kändes fin, jag red på ett nytt bett jag köpte igår, ett Sprenger som är 3delat och lite tjockare än de vanligaste 3delade som finns att köpa, det tyckte han om!

Sen red jag Revär på kasernbanan, samtidigt var det många soldater utmed banan som övade exercis och det är alltid nyttigt med miljöträning för honom, men han kändes också fin och mjuk. Blev mest vanligt lösgörande arbete på volter och lite övergångar.

Nu har vi haft en orienteringstävling på djurgården. Vi var 3 i mitt lag och det var många som deltog, säkert 50 lag sammanlagt med både anställda och vpl. Vi kom in som 4 av anställda och var jämna inom laget så det var riktigt kul.

Imorn jobbar jag bara 4 timmar och då blir det 2 hopplektioner på eftermiddagen, ser riktigt mycket fram emot att hoppa för Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **