Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 6 april 2010

Musikträning

Idag red jag Revär i stora paddocken där musiken red. Han var spänd till en början men slappnade av bra senare. Kul, för musiken är inte hans favorit men nu var dom ju till häst och det gjorde saken lättare!
Han var iallafall väldigt mjuk och stadig så jag är nöjd!!
Raskens, Signal, Salvador, Salut gick med i musiken för första gången ute och det gick jättebra!


Timbuktu red jag på kasernridbanan och han var supermjuk! Stort steg framåt nu när lösgjordheten finns 90% av ridpasset!!

Ozzy red jag  på stora banan tidigare idag och han gick så himla bra! Jag red igenom lite delar av programmet och det kändes bra. Så nu är det inte många dagar kvar till tävling men sakerna faller på plats och det känns skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **