Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 23 december 2011

Jul o Nyår

Bidrar med lite vinter genom en bild från när vi tolkade förra året. Snö är ju inget vi har gott om i år.
Jag fick i onsdags röjt lite på jobbet, omklädningsrummet, stallskåpet och utrustningen är nyputsad och vid datorn är det uppsnyggat. Skönt!!
Nu sitter jag och Erik i bilen nästan framme i Umeå för att fira jul med hans familj, trevligt!!
Nu kommer det nog bli lite glest med inlägg en vecka.
Den 2-4 januari jobbar jag igen men rider även på nyårsdagen, så då kommer nog en liten rapport!
Jag vill passa på att önska alla mina läsare en riktigt God Jul och ett fantastiskt gott 2012!!

1 kommentar:

  1. God Jul och Gott nytt År till dig, Erik och din kommande bebis! :D

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **