Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!!

Idag har vi avslutat 2011 och skålat för ett verkligt spännande 2012!!
Jag firade nyår på K1 med ett 70-tal gäster. Riktigt trevligt!
Det första jag gjorde var givetvis att hälsa på Sir Price, jag har saknat honom. Han är halt igen, väntat och extremt tråkigt... Så det känns i hjärtat att klappa på honom, guldklimpen!
Han var så himla glad att se mig. Han känner ju igen mig så fort han hör mig men det märktes att han inte är lika van vid att se mig i civila kläder luktandes parfym.. Men han var glad och klisugen så jag kliade honom en stund men hade nog gärna fått klia en timma eller några för att han skulle bli helt tillfredsställd.
Själva tolvslaget firade vi längst upp i tornet på K1, utsikten där är oslagbar. 360grader Stockholm. Bilden visar vyn ut över stallarna.
2012 önskar jag innefattar ett välkommen, frisk bebis i familjen i mars.
Och min andra önskning om man får önska sig mer är att jag hittar en riktigt fin häst vilket leder till att jag kan få tävla lite igen. Tävla kan jag väl i och för sig göra på "vilken häst som helst" men det är ju själva satsningen på framtiden som lockar. Att ha en häst att klättra upp i klasserna med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **