Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

måndag 29 november 2010

Dagen

Började som oftast på måndagar med löshoppning. Raoul, Sigmund och Tornado. Alla tre fick till riktigt bra språng och var duktiga.
Storm fick en snötur. Jag pulsa i snön, det var då jag önskade mer snö. För det är så nyttigt med ridning i snön.
Han var pigg men lugnade sig och lyssnade bra.
Sir Price fick öva på Edward Gals läxor. Framåt och tillbaka. Sluta och öka! Alltså red jag framåt men med upptag. Och slutor på långsida och diagonal där jag ska kunna växla upp. Jag var ganska nöjd men har mer att jobba med!
Tom Morris fick en repetition på förra veckans övning, han var lite slingrig på långsidorna med skänkelvikning. Dessutom red jag lite galoppombyten. Han var riktigt duktig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **