Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

måndag 8 november 2010

Tränat

Jag har ridit lektion för Traudi med Sir Price. Ingen dressyrutrustning alls idag. Jag hade hoppsadel, pullarnosgrimma och nylonbett. Men han var ändå fin som en dressyrhäst!!
Jag red mest övergångar och några halter. Han var väldigt mjuk och fin, jag hade en bra form och kunde lätt variera ställning och han var väldig avspänd och fin.
Övergångarna var mjuka men ibland lite långsamma, jag vill ha en snabb med inte hastig eller spänd övergång. Halterna var bra när jag gör bra. Jag måste rida honom in i halten med bakbenen under. Det vart bra!!
Kul med lektion för Traudi- varje gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **