Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 19 november 2010

Kandar

Dagen till ära, Fredag, så fortsatte jag med att rida på kandar.
Imorgon blir det ju skogen för allihop ändå.

Storm, Raoul och Tom Morris fick ett kandarpass. Det gick super för alla tre!
Med Tom Morris red jag massor med skänkelvikningar utmed långsidan och fick honom att ta i och vara lite rakare och starkare i rörelsen. I början ville han gärna förböja sig.
Jag red även några byten. De flesta var bra men han var efter fram några gånger. Bak är han perfekt med!

Sigmund fick ett pass med skänkelvikningar med. Han blev bättre än igår och jag kände att han fick det att kännas lättare, mer flyt och lätthet idag!!

Oscar visade jag för veterinären. Han är inte helt fräsch men återbesök väntar om en vecka så får vi se vad som händer där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **