Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 28 januari 2012

Glad!

Vad jag hört i veckan så kommer Sir Price att få åka på långvila. Vad magnetröntgen visat exakt vet jag inte men det tycks inte vara några större överraskningar, utan snarare vad man väntat sig Exakt vilken tid hans vila innebär vet jag inte. Men så snart det blir lite bättre underlag i hagarna kommer han att åka iväg. Han är värd ett försök till, kanske blir han ohalt, kanske inte..
Det känns jätteskönt att han får vila iallafall!!

För övrigt så har jag just redigerat blogginlägg sedan juli och uppdaterat lite taggar, så nu finns alla unghästar attt söka på i vänsterkanten och inläggen är nu aktuella.. Eftersom jag mail-bloggar så får jag ju inte med några taggar normalt.

För den som är intresserad är nu Ulster till salu. Min bedömning är att han inte är lämplig för den tjänst vi använder honom i. Det är en jättefin häst som hör hemma i trygga händer och han har bra kapacitet i framförallt dressyr men även hoppning. Annons finns på Hästnet.

1 kommentar:

  1. Den här bilden på dej och Sir Price är underbar. Utstrålar både samhörighet och glädje.

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **