Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 14 januari 2010

Betydelsefullt för mig

Jag satt häromdagen och funderade på vad fet är som gjort att jag gör vad jag gör idag. Det finns ju såklart massa saker som påverkat åt olika håll men jag tänkte försöka lista några av de saker som jag tycker verkligen varit betydelsefulla för mig.
Utan inbördes ordning..

  • Min familj, som stöttat hela min uppväxt- och fortfarande!
  • Gården jag väst upp på utanför Varberg, som gett möjligheterna.
  • Maritza, min första ponny som jag fick när jag var 3 år.
  • Raket, min C-ponny som jag kunde rida i alla dicipliner, vi lärde oss ihop.
  • Billy, min mesta läromästare. Halvblod som kunde nästan allt, så skumpig, men fantastisk läromästare!!
  • K1, mitt jobb och allt som det medför, möjligheterna till fina hästar bra tränare och arbetsmiljön!
  • Zell am See, den första hästen jag själv utbildat från LB som 5 åring, till Intermediaire som 8-åring. han har ett fantastiskt temprament.
  • Ozzy, min nuvarande häst. Han har ett hjärta av guld och fantastiska gångarter, en lovande talang!
  • Min röösli sadel måste vara med på listan. Jag skulle inte kunna rida bättre i någon annan sadel, den är himmelsk och jag kan sitta avspänt och har allt stöd jag behöver, underbar.
  • Erik, min otroliga pojkvän som också rider, på Zell am See, och för att han stöttar mig i mitt intresse samtidigt som vi kan dela på det. Vilken lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **