Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 5 mars 2010

Seriedressyr

Raskens fick gå Seriedressyr idag- vår interna dressyr tävling. Det
var hela 2 starter i LB:2 och märkligt nog lyckades vi bli delade
1:or, rättvist. Det var Victor med Ironi som också deltog. Vi fick
65,9% och jag var nöjd med ritten som var vår första start. Han
kunde varit lite mer lösgjord stundtals men å andra sidan så
skötte han sig utmärkt och var duktig och det var viktigast! Det var
många soldater som deltog, Sancho, Salut och Salvador fick vara med
här. Salvador var inte oväntat den som fick bäst poäng, 65% i LC.
Roligt! Jag är så nöjd med mina unghästar och börjar faktiskt
känna mig klar med dom. Samtidigt som det är roligt att bygga vidare
på det man har nu är det minst lika kul med en ny kull att utbilda.
Men det är ju inte förrän till sommaren, så jag har tid kvar att
njuta av känslan att sitta på hästar man utbildat och trivs på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **