Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 2 december 2010

:-(

Nu skulle jag rida Sir Price ett pass.
När jag satt upp och skulle rida framåt så gjorde han sura miner, olikt honom. Men sen när jag skrittade framåt tyckte jag att han nickade lite i skritten. Så jag travade några steg och han var halt.
Jag satt av och såg att han inte trampar igenom i kotan på vänster bak. Och när jag kände så var han varmare i kotan och lite i hoven med. Så det blev helt om och in i boxen istället. Imorgon får jag kolla igen men han behöver nog ta det lite lugnt i helgen.
Så himla tråkigt. Och igår tog vi det så lugnt så jag förstår inte riktigt varför han är halt. Men det kan ju vara nåt som försvinner fort. Hoppas det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **