Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 30 december 2010

Tävlingsplaner

Jag har lovat mig själv att inte tävla dressyr på Sir Price förrän bytena är under kontroll. Det blir jobbet kommande månader och förhoppningsvis funkar dom lagom tills tävlingarna kommer igång.
Nu har jag en hoppkurs som jag rider på Ozzy den 2 & 3 januari.
Så jag tänkte följa upp den med en hopptävling 5 januari.
Det är Stockholms Fältrittklubb som anordnar den. Det är alltså på andra sidan vägen och väldigt enkelt att rida ner och starta. Det blir två klasser. 95 och 1.00m. Inte högt men en bra check för att kolla hur det fungerar. Han har ju bara gått egna banor på hemmaplan tidigare.
Han brukar vara cool och hoppa allt man styr på så det borde gå bra.
Ska bli superkul verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **