Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 17 december 2010

Mina unghästar

Nu när jag får semester till den 10:e januari får jag hjälp med unghästarna.
De som normalt rider hästarna på helgerna får en treveckorsperiod att ansvara för nu. Och till stöd har dom Svenska Blå Stjärnan som hjälper till att motionsrida hästarna.
Sir Price kommer jag rida själv bortsett från 22-28 december när jag är bortrest.
Så nu blir det i och med semestern lite blogguppehåll, men jag kommer säkerligen komma på något jag måste skriva om ändå!!
Men tack alla mina läsare för det här året. Snart är det ett år sedan jag började med bloggen, hoppas den ger Er läsare något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **