Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 30 december 2010

Tillbaka!!

Nu är jag på plats i stallet igen! Det har varit skönt att va ledig från ridningen en vecka men samtidigt kul att rida igen.
Nu har jag ytterligare 10 lediga dagar kvar och under den tiden har jag bara Sir Price att rida.
Efter att ha bara gått i skogen när jag varit borta fick han idag ett lösgörande pass i ridtältet. Han var pigg och hur fräsch som helst vilket gör mig väldigt glad!! Han var fin i formen och mjuk och vi jobbade lite med framdelsvändningar och några skänkelvikningar. Det gick bra. Sedan några tempoväxlingar i trav och galopp. Jag är nöjd med känslan!!
Bilden nedan är från tidigare i år, tycker den är så fin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **