Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 24 november 2011

Samma idag..

Min mage är inte med på noterna idag heller.
Jag red Urifax på morgonen. Han var lite tråkig i formen och ville dyka och hänga i bettet. Blev lite bättre efterhand speciellt när man gjort skänkelvikningar. Blev en hel del skritt och då passade jag på att hjälpa en kollega med sin häst och det gick superbra!!
Timbuktu fick gå en tur i skogen med truppen. Ulster gick på banan med truppen. Båda skötte sig bra.
Turbin reds av en kollega. Hon ficl också hjälp med Tom Morris som är på bild. Han behövde komma upp mer i form och det gick klart framåt.
Umami fick jag hjälp med och hon som red fick lektion med och han var avspänd i formen och fin!
Urban gick också med inlånad ryttare som var jättenöjd med honom, kul!!
Roligt att hästarna sköter sig trots att jag är ur form!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **