Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

tisdag 29 november 2011

Toppendag!

Idag var det en bra dag!
Jag började med att hoppa lektion på Umami. Han var först lite svår i vänster varv, samma som var svårt sist. Där ville han göra sig rak och öka farten. Men idag gjorde han så bara ett par gånger och sen var han minst lika fin som i höger varv.
Urifax fick ett dressyrpass. Han var fin från början och jag kunde rida honom i en högre form. Han var duktig och lyhörd för skänklarna och gick lätt undan åt sidan.
Timbuktu fick ett lätt pass på banan. Han var ganska pigg. Samtidigt som jag red så hjälpte jag 3 soldater med sin ridning. Sir Price var en av de tre hästarna så det var kul att hjälpa till så att han gick fint.

Jag lägger nu upp en bild på mig. Sällan tar jag med denna typ av bilder i bloggen, men det finns nog ett flertal nyfikna läsare som vill se. V.23 nu, så det går stadigt framåt!

3 kommentarer:

  1. Oj!! Jag har, av vänligt tittat när vänner och bekanta visat bilder på "bäbismagar", men först nu slår dig, det är en jävla kluns att bära runt på..

    Hoppas det går bra, att någon halvt okänd kusin kommer med en nallebjörn så stor att den nyfödde börjar gråta (som undertecknad gjorde en gång, men det är en annan historia)

    Men det inger framtids hopp och tro för den lille, med det påbrået kan det gott och väl blir en ny karl XII.

    SvaraRadera
  2. Va fin du är! Kram

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **