Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 22 september 2010

Hållt lektion

Jag började dagen med en lektion för några kollegor, 7 st. De fick rida lite övergångar och öva på hur man gör fina volter.
Sedan vart det lite datortjänst.
Innan lunch red jag Tornado och hade tänkte rida dressyr eftersom jag hade dressyrsadeln på. Men väl nere i paddocken så stog det en del hinder där nere. Så efter lite framridning hoppade jag ett kryss ett par gånger och sedan en liten oxer med vattenmatta. Det hoppade han helt obekymrat. Sedan hoppade jag ett plank och en trippelbarr på hinder och hindrena låg på mellan 50 och 90. Jätteduktig och okomplicerad och fin känsla i handen. Superkul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **