Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 25 september 2010

Resultatet

Jag blev delad 7:a i klassen med 9 placerade. Kul med placering trots mitt missnöje. Domaren sa särskilt att hon tyckte bra om honom och att han har hög potential.
Väl hemma fick jag packa ur och städa transporten, det inte alltid så glamourösa med sporten, men efter lyckade tävlingar går det lätt.
När allt var klart red jag Tom Morris en stund på ridbanan. Han hade gjort något i skrittmaskinen, så ena skon bak har glidit bak lite. Och pugg var han, efter att ha gjort väldigt lite denna veckan. Men nu är jag sugen på att starta honom i LC och LB om 2 veckor. Det blir sannolikt så! Kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **