Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 15 februari 2012

Ulsters träning del 4

http://www.youtube.com/watch?v=xOJkHSSbHJE

Stort steg framåt med Ulsters träning idag!! Han fick en repetition på gårdagens ridtur med dockan vilket han accepterade klart bättre idag. Och det märks att han börjar bli lite avtrubbad på saker eftersom det kommer nya saker som alltid upplevs störande.
Det som ses på filmen är för mig över förväntan eftersom jag vet hur rädd han blir när man växlar sida sådär.

Jag red Timbuktu idag som var jätteduktig (som vanligt). Red några galoppfattningar med och det tyckte han var kul.

Jag hjälpte en kollega med Origo som skulle öva byten och det gick jättebra. Och så fick Tom Morris lite hjälp med att bli stadigare i formen men fortfarande lösgjord och inte låst. Det gick väldigt bra med. Så kul!!!

Jag hade lektion för 6 befäl på morgonen. Det gick ganska bra. Måga framdelsvändningar och därtill lite repetition på ridbanans vägar- av förekommen anledning. Det slarvades! Inte ok! Men det rättades till och blev bra så jag var nöjd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **