Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 7 maj 2010

Hoppat terräng!

Jag har under förmiddagen bl.a. hoppat terränghinder på Pegasus.
Hoppade fram på vanliga hinder i kombination så han fick hoppa upp sig lite. Sedan red jag igenom vattnet ett par gånger och hant tvekar inte en sekund. Sedan hoppade vi en liten stock. Efter det fick jag komma på en studsserie med tre stockar, och sen en till stock 4 språng efter. Sen small det till och han bockade på ordentligt, jag satt löst och hade han gett ifrån sig en till bock hade jag åkt, men istället hann jag räta upp mig och sätta mig tillrätta igen. Nära där!!!
Sedan hoppade vi lite olika typhinder, stockar och trappa, liten grav och både uppför och utför och han var fin på alla hinder!! Så jag har en bra känsla, bara hoppas att ja kan få slippa reservlistan som jag just nu är skriven på. Den 15:e gäller det, på Runsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **