Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 10 oktober 2010

Clinic

Nu är jag hemma igen. Jag hade visst fått en bild på Täby Ryttarcenters hemsida, roligt!
Sir Price och jag var med och red själva i ca 15 min. Visade upp hur lång och låg han varit tidigare och visade hur han arbetas nu. Vi jämförde olika takt och försökte visa hur man rider mjukt och hela tiden i balans.
Det var jätteroligt och vi fick beröm. Hästen är ju en stjärna, och han växer med uppgiften!

3 kommentarer:

  1. Var och tittade på er idag. Det var verkligen trevligt ridet!! Lycka till med bytena :-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! Bytena är våran svaga punkt just nu. Men han har förmågan så när det lossnar kommer dom vara luftiga me uttryck. Hoppas clinicen var givande!!

    SvaraRadera
  3. Det var den verkligen! För mig funkar bilder bättre än ord... Jag tog med mig bilden av din stadiga sits och framförallt hand. Saker som jag kämpar med vid träning för Traudi!

    Se gärna min blogg: helenenolita.blogspot.com

    Jag skriver en del kring träning enl. utbildningsskalan, mål inför tävling mm...

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **