Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 13 oktober 2010

Musik och uppvisning

Under kvällen har jag lyssnat mycket musik. Jag har nu även testat att rida till de låtar jag provat. Det var ju väldig lätt att gallra då!!
Så de två favoriterna jag har nu är de ni ser nedan. Bäst var Move on up. Den var perfekt i takten och får mig att rida lite mer framåt med tryck, hellre än att backa av och samla för mycket. Peppande låt! Den andra- Holding on to a hero var också bra och bra text men kanske lite svårare i takten.
Har ni låtförslag i motsvarande takt?
Imorgon ska jag rida lite mer till låtarna och känna efter.
Uppvisningen jag hade var ett kort genomförande där jag visade hur Sir Price går och för att besökarna ska få se en häst i rörelse. Han var så snäll och jag hade en bra känsla, pigg och fräsch!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Såg er på clinic ni var jättefina! Nu har jag hittat in på din blogg också:) Jag undrar var det snygga tränset med vit kant som Ozzy har på bilderna kommer ifrån, lycka till mvh Mimmi

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Mimmi!!
    Tränset.. Menar du kandaret som är på biöderna längst upp?? Det är rätt så gammalt, märkeslöst faktiskt, ursprungligen från mässan i Göteborg.
    Tränset jag har är annars från Hööks, finns fortfarande.
    Kul att du gillade oss på clinicen!!

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **