Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 23 oktober 2010

Regnigt

Idag har jag ridit en runda med Sir Price. När vi gick ut så regnade det lite men när vi kom fram till en äng för att galoppera lite så regnade det ordentligt. Så de förtog lite av det roliga och ridpasset blev inte mycket mer än 35 min. Men han var mjuk och fin och duktig.
Väl tillbaka i stallet fick han på sig ett nytt ylletäcke som jag köpte på Gekås igår för bara 300kr. Passade honom fint och var perfekt för ett sånt här tillfälle.
Beroende på vädret imorgon så får jag se vad jag gör. Är det skitväder så åker jag nog till ett ridhus och tränar lite lätt när det bra hemma blir det antingen tömkörning eller blandad ritt ut och på ängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **