Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 15 oktober 2010

Ridningen idag

Då har alla hästarna gjort sitt "sista" pass med mig iallafall för de närmsta 12 dagarna. Alla var duktiga och jag fick jättefin känsla. Hade lite ridhjälp idag för det blev ont om tid efter att ha pysslat med planeringen för ridningen.

Sir Price var duktig idag, han fick jobba lite mer och var energisk och fin. Jag lyssnade på musik igen och då är move on up fortfarande bra.

Men sen kom jag att tänka på invigningen i Täby Ryttarcenter, där red jag till Olas- Unstoppable och den är rätt bra takt i med. För kort låt egentligen men jag ska testa att kombinera den med Agnes- Release me direkt efter.
Så imorgon får jag rida igenom programmet och testa båda alternativen, sen har jag inte mer tid att testa på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **