Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

måndag 18 oktober 2010

Sir Price i Flyinge

http://www.youtube.com/watch?v=JRY1BYhefvY
Nu har vi ridit inne i Crafoord-hallen där vi också tävlar imorgon. Än är startlistorna preliminära och då startar jag sist i klassen kl 18.00. Att starta sist är det bästa för mig. Jag tycker det är allra bäst att starta sist, för då har man hunnit se några andra rida och man kan gå ut från banan direkt medveten om hur man ligger på slutliga resultatlistan.
Sir Price har sovit bra och står i ett stall nära Flyinge. Där är det bra boxar och väldigt lugnt och bra för honom. Han var rätt så pigg idag när vi var ute på promenad. Vinden gjorde sitt till.
Nu blir det lite middagsvila och sen ska jag och Erik tillbaka till stallet innan kvällen för att kolla att allt är bra.
Vi bodde i lastbilen inatt. Det är ganska trångt och efter 2 timmar vaknade jag hur varm som helst och blev nästan klaustrofobisk av värmen och det lilla utrymmet. Men jag krånglade mig ner och öppnade dörren en stund så var allt lugnt sen.
Rätt så mysigt har vi det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **