Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 20 oktober 2010

Sir Price- Breeders omg.2

http://www.youtube.com/watch?v=VIr1JezQ9ks
Jag är hur nöjd som helst med ritten! Tycker två av betygen var ganska fel, minst 7,5 på skritt och lösgjordhet. Han var superduktig på banan!!!
Vi kommer med tiden att stå oss väl!
Minna Telde såg oss igår och tyckte väldigt bra om hästen och min ridning. Enligt henne förtjänade vi att vara topp 5. Tack!
Andra kommentarer är "Man blir glad av din ridning"!!
Och "Du rider verkligen bra, varför säger dom inget om det?"
Kul med positiva kommentarer och jag är verkligen nöjd med insatsen!

4 kommentarer:

  1. Säger det igen..Ni är sååååå fina!
    Undrar vad det är dom inte gillar...??? Uniformen? Inte tillräckligt känt namn? Konstigt är det!

    SvaraRadera
  2. Grattis Marita! Det var en jättefin ritt! Du gjorde allt som vi kom överens om. Jag tror att det vad de menar med spänningar ser värre ut än vad det i verkligheten är. När han går lite mot handen ser man det så tydligt på honom och även "din prins" har kanske lite skönhetsfel. Och det är tyvärr hans svansansättning. Den är lite hög och svansen står lite rakt ut även när han är avspännt. Spänner han sig lite, lite grand ser det spänt ut. jag tror det var en av anledningar.Men, men du har slagit dig mot den största konkurensen i Sverige och jag är stolt över dig och Ozzy. Ni kommer gå er väg:)Jag tycker verkligen de kunde ha nämnt hur fint du rider! Stor kram Traudi

    SvaraRadera
  3. Har Traudi sett filmen? Jag tycker traven var i bättre tempo än i första starten, mer schvung, riktigt bra! Fick du bra betyg på galoppen?

    SvaraRadera
  4. Tack traudi, du har så rätt! Som vanligt...
    Nolita: läs kommentarerna, Traudi har sett. Jag fick 7,8 på galoppen vilket var 0,3 högre. Men sänkte traven med 0,8 vilket var trist. Men vi kommer igen nästa år!! :-)

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **