Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 28 oktober 2010

Jobba igen

Nu är det åter till verkligheten.
Förmiddagen gick fort och jag fick hjälp av en kollega att rida 3 hästar och jag red 3 själv då. Dom fick lätta lösgörande pass.


Sir Price låg och sov när jag skulle ut med honom, jag fick verkligen övertala honom. Väl uppe och ute fick han trava några varv runt galoppbanan.


Tom Morris red jag på Seriedressyr. Interntävling. Idag var det final och lagtävlan. Mitt lag vann med 64,8% i snitt på de tre med bäst poäng. Individuellt vann vi LB:2 med 66%. Så det var kul. Dessutom räknade man ihop en totalvinnare genom att ta varje ryttares tre bästa resultat i respektive klass och ta ett snitt. Där vann jag på LB nivå, verkligen kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **