Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

måndag 10 januari 2011

Åter i tjänst!

Efter tre veckor i skogen får nu mina hästar jobba igen.
Hästarna är nu vilade från träning men motionerade i skogen varje dag.
Såhär långt har jag ridit 4 av de 6 jag har. Jag har lämnat över Oscar till truppen och han ska nu gå med dom må-fre och sen ut i skogen som vanligt på helgen.
Sir Price var duktig idag med. Han fick gå lite lättare idag men jag jobbade framförallt m galoppen och den va fin!
Sigmund var pigg och ville gärna sätta ut höger bak. Men det blev snabbt bra och han kändes mjuk.
Storm var kvar i fin form och var riktigt duktig. Vilan gör honom gott. Första gången idag som han travade med lösgjordhet och schwung. Glädje!!!
Tom Morris var lite slingrig i början. Med med lite drivning kom han mellan hjälperna och tog i bra genom ryggen. Känns lovande!!
Nu är det Raoul och Tornado på tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **