Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 11 juni 2011

Favorit nr 3?

Jag tycker uppenbarligen om hästar.. Vore konstigt annars. Dom är ju bäst!
Sen gillar jag hundar. Inte alla hundar men de som är glada och trevliga (uppfostrade).

Och sen har jag alltid fascinerats av giraffer. Dom är fantastiskt märkliga och ståtliga djur. Skulle gärna komma dom lite närmre. Bilden här tog jag idag från Kolmården. Man åkte i ett liftsystem runt över de olika hägnen och just girafferna tittade jag länge efter..

Idag skulle Sir Price ha fått sig en liten skrittrunda. Men det behövdes reserver i högvakten idag så han fick hoppa in. Skönt att det bara är skritt som gäller så att det inte är någon fara med honom. Imorgon får han däremot en skrittrunda på Gärdet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **