Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 29 juni 2011

Hårt jobb!

Dagen idag ägnades åt en tur på 3-åringen först och sen 10 har jag hjälpt pappa ihop med 5 andra att byta golvet till loftet dvs stallets innertak.
Slitigt!!

På bilden var det precis vid lunch vid 14. Nu är klockan 19 och vi har gjort 2/3. Så det går framåt. Vi har en stund kvar idag och får se hur långt vi kommer idag!
Av 4 på loftet har alla utom jag trampat ner genom golvet, inte trillat ner dock. Det är riktigt murket!!
Det nya blir fräscht och fint. Dock ska vi nog hålla oss till att spika loft och inte inomhus- det blir lite missar på spiken ibland. :-)

2 kommentarer:

  1. När jag spikar, så kallar dom mig blixten, jag slår aldrig ner på samma ställe två gånger =)

    Ha en skön sommar!!

    SvaraRadera
  2. Haha, det var klockrent sagt!
    Jag tror i var minst 3 blixtar igår ;-)

    Skön sommar till dig med!!

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **