Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 5 juni 2011

Plaska

Idag var jag ute med en väldigt pigg Sir Price. Han fick stå igår och hade mycket bus att bjuda på.
Han var glad och busig. Men han gör aldrig nåt dumt.

Jag red ner runt galoppbanan. När jag red runt vattendragen var han så söt. Han nästan dras ner i vattengraven, han bara vill gå i. Så det fick han självklart göra. Dock så ville han dricka och plaska. Men dricka tyckte inte jag att han skulle göra, äckligt.
När han plaskat och gått runt i graven så styrde jag upp honom igen och direkt viker han av och går ner igen. Så himla gullig!!

Jag travade en liten bit, han känns lite bättre men inte helt bra. Så det blir fortsatt skritt och ny koll för veterinären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **