Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 24 augusti 2011

Dåligt med uppdatering

Ni får ursäkta att jag uppdaterar så dåligt nu.

Jag är mitt upp i ett lägenhetsköp som är "klart" och nu ska jag få sålt lägenheten vi har nu.
Så jag har just målat om hallen. Och nu ska allt röjas undan för att fotograferas imorn. Så det blir en lång kväll. Förhoppningsvis ger det resultat i att folk vill köpa lägenheten iallafall, och det är värt allt slit nu!!


Imorgon har vi kortegeträning inför Riksmötets öppnande. Jag ska försöka skriva något imorgon.
Jag har en helg på bortaplan och nästa vecka är det både C-tränarutbildning och resa till Tyskland och Bundeschampionatet som hägrar. Så det är verkligen fullt upp och allt är jättekul men lite tungt att allt händer på en och samma gång.

Världens bästa Kajsa har hjälpt mig med all målning ikväll, tack!!

1 kommentar:

  1. Hej Marita
    Lycka till med allt Du har i görningen och pussa på Tom Morris från mig. Kram från Annica

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **