Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 12 augusti 2011

Högvakten igår!

Ulster




Urban 
Bilderna är de från förra veckan som jag hade problem att lägga upp.
Hittade felet och det var att mailfunktion från mobilen var avvaktiverad till bloggen.. Men nu funkar allt som det ska igen!

Det gick jättebra. Både Turbin och Urifax skötte sig utmärkt och kom hem från sin premiärtur nöjda och glada.
Innan dom fick gick iväg så rider dom ca 30 min på stallplan och då var jag i kön på Urban och jag hade soldater på Timbuktu och Umami. Alla tre skötte sig fint!!
Ulster var jättefin. Jag hoppade de små bockarna igen och han var mer avspänd och hade betydligt bättre koll på bommen, så nu var han hyfsat smidig. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **