Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 7 augusti 2011

Vill ha!!

http://www.youtube.com/watch?v=Hv39s4QxFPk

WOW vilken häst!!  Woodlander Farouche är vinnaren i UHV för 5-åringar.

Artikeln om hästen finns på Tidningen ridsport:
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=733061

Jag hittade filmen på Youtube. Man blir mållös. Vilka gångerter, energi och lätthet. En drömhäst.
Har någon en likadan över så är det den jag vill ha (fast svenskfödd och valack...)

4 kommentarer:

  1. Det fanns många fantastiskt fina 5&6-åringar på UVM, kollade på web-TVsändningen och dreglade floder.. hehe ;)

    SvaraRadera
  2. ...vem vill inte det?....suck

    SvaraRadera
  3. W. Farouche är en sån som skapar habegär hos vilken normal dressyrryttare som helst!! Underbar!

    SvaraRadera
  4. Jag missade helt att kolla på Webb sändnigen :-( Men jag kan föreställa mig hur fina dom var!

    Och gällande Farouche, ja, vem vill inte ha en sån...!
    Så otroligt genomsläpplig och loss i kroppen. Ser så naturligt ut, det gillar jag!!

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **