Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

måndag 8 augusti 2011

Fotografering

Umami
Urifax
Turbin

Idag fotograferades alla unghästarna både uppställda i träns och med ryttare på.

Jag är som vanligt vid denna procedur ansvarig för att ställa upp hästarna vid hand.
Bilderna jag har lagt upp här tog jag själv med mobilen, så dom är inte i närheten av så fina som fotografen tog. Så fort dom är klara ska jag se till att lägga upp dom här!!

Ulster ville inte alls vara med idag, när det var dags för uppsuttna bilden tyckte han att det var läskigt med all utrustning, och särskilt paradhjälmen. Så det blev lite procedur för ryttaren att komma upp. Och på "gevär-ut" var han inte alls med på noterna utan skuttade iväg i spända språng. Så det fick bli utan sabeln dragen.. Jag får öva mer, och han ska få titta lite mer på högvakterna som kommer framöver. Han har ju faktiskt gått himla fint de sista gångerna med sabel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **