Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 24 februari 2011

Cortison

Det är vad Tom Morris har fått nu mot sina nässelutslag. Det var ingen skillnad alls från igår så då är det bättre att ta beslutet att behandla.
Detta betyder att han inte kan tävla på söndag.
Tanken nu är att jag kanske tar med Sir Price istället. Men jag bestämmer mig under dagen.
Så tråkigt, för jag har verkligen sett fram emot att starta Tom Morris. Men nu får han inte starta även om han blir frisk eftersom han är sprutad.
Det kommer fler tillfällen!

2 kommentarer:

  1. Stackars lille skrutt,jättesynd att Ni inte kan starta på söndag. Pussa på honom från mig//Annica

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen oflyt.
    Idag var han iallafall helt bra. Så behandlingen har tagit. Skönt det!! Får se vad han får göra nu. Litet dressyrpass kanske.

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **