Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

fredag 18 februari 2011

Musik, eller nja-typ.

Ja, idag var det dags att spela trumpet för Tornado igen.
Jag är ju inte så grym på trumpet. Men man kan ju få lite ljud i den iallafall.

Oavsett så var Tornado riktigt duktig. Jag kunde vifta rejält omkring mig med trumpeten och han var helt avspänd och obrydd. Samma sak när jag spelade, så det var en lyckad träning.

Storm var också med. Han gjorde bara rätt, alla gångarter snyggt och prydligt utan någon slags oro eller spänning. Så han verkar trivas bra.

Förra gången jag spela på Tornado var han ytterst skeptisk. Så det var kul att han idag har tänkt över saken och var så himla fin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **