Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 9 februari 2011

Tävlingsplaner

Jag har just nu bara en tävling planerad.
Det är Tom Morris som ska få åka till Nyköping och gå en LA:3 den 27:e februari.
Förhoppningsvis sköter han sig väl så jag känner mig villig att tävla honom mer i år. Det kräver ju lite mer när man har 2 tävlingshästar som inte går samma klasser..

För Sir Price har jag inget klart. Jag hade tittat på en tävling som öppnades för anmälan igår, men på nåt vis verkar dom fulla så det verkar inte bli nåt med det, tyvärr.
Annars får jag väl ligga lite lågt med honom. Jag tänker troligen börja med MSV C för att mjukstarta säsongen. Men om det inte finns någon bra sån tävling så blir det MSV B. Så fort jag sen har koll på seriebytena blir det ett steg upp till för att starta MSV A, bara prova så jag vet vart vi ligger. Men jag kommer inte jaga mig framåt, en sak i taget. Än så länge vill jag bara träna vidare med byten och serier och precision lite till för att känna mig närmre en start..

2 kommentarer:

  1. Spännande, jag håller tummarna att han sköter sig, så att det blir en fortsättning!
    Hälsningar Annica

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det med!! Jag hör av mig :-)

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **