Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

lördag 10 september 2011

Hopptävling

Våran halvinterna internationella hopptävling är avlklarad för lagen.
Polisen vann och svenska officerslaget kom 2:a. Italien 3:a följd av svenska soldatlaget och sist kom danmark.
Jag var först ut i svenska laget med Regent. Jag visste att Regent var het så jag red väldigt långsamt men det blev också min stora nackdel. Jag fick ett nerslag och ett tidsfel och slutade på 5 fel. Det var en enda nolla i klassen, Mälarprinsen med italiensk ryttare. En polis var nolla på hinder men hade ett tidsfel. Så det var mycket på gång på banan.
Imorgon rider den bästa ur varje lag final. Jag är svenska lagets finalist och är sist ut och det ska bli jättespännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **