Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 4 september 2011

Tyskland!

Terrängbanan på BC
Dressyrbanan på Bundeswehr
Terrängbana på Bundeswehr
Ridhus 20*90 på Bundeswehr
Nu ä jag åter på svensk mark. Ledsen att jag inte har bloggat med någon ordning, men hoppas att ni hänger med nu när jag ska skriva som vanligt igen från och med imorn!!
Själva informationen om resan kommer imorn. Nu sitter jag i en bil och ska hem och ladda om.
C-tränarkursen i måndags-tisdags var kul och jag ser fram emot fortsättningen!!
Bilden överst är från Bundeschampionatets terrängbana längst upp. Och nedanför är från Sportschule de Bundeswehr där vi bodde. En mycket unik anläggning. Jag lovar att berätta mer imorn!!

3 kommentarer:

  1. Hur går jag till väga om jag vill provrida för att hjälpa till på helgerna?

    SvaraRadera
  2. Intressant att "Sportschule de Bundeswehr" verkar ha uppkommit iochmed 1957 års organisation av den Västtyska Försvarsmakten. Har platsen något tidigare militärt förflutet??

    SvaraRadera
  3. Malin, maila mig ditt "rid-cv" på linnellmarita@gmail.com

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **