Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

onsdag 28 september 2011

Urban frustar



Fångade Urban på film hur han frustar i boxen. I början trodde jag att han fått in nått i boxen som jag trodde han var rädd för. Men nej nej, han låter bara så- ofta!!
Idag har jag ridit ut Turbin på en skrittrunda, mys!
Umami gick på banan, pigg och tog en stund innan han slappnade av.
Urifax var fin idag och bitvis fick jag den lösgjordheten jag letar efter.
Ulster var fin, fick rida många tempoväxlingar för att få honom lite mer uttrycksfull.
Timbuktu red jag först idag och han gick helt fantastiskt bra!!! Supermjuk från start och en dröm att rida i alla gångarter. Lycka!! Såhär bra har han aldrig gått innan och det kändes verkligen härligt, jag bara log när jag red honom, Timpa är bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **