Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 4 september 2014

Härlig dag!!


En riktigt skön torsdag!
V1 har galopperat i skogen och klättrat lite, han var starkare än väntat och galopperade på med spetsade öron!! 

Yggdrasil fick en vända i skogen, det var en trevlig häst! Fin mun och trevlig att sitta på!!

Axel var en söt häst av lite större modell. Han har gått högvakt två dagar som kan ursäkta lite men han var ibland fin och ibland väldigt stark i min hand. Men efter att jag varit extra tydlig så insåg han vad jag ville och gick då väldigt fint. En kul häst med fina gångarter som nog kan utvecklas en hel del!

Fenix fick ett väldigt lätt pass. Idag var han helt underbar. Mjuk och fin i båda sidor och vi har verkligen hittat varandra. Superskoj! Ska bli väldigt roligt att se om han blir trevlig som jag tänker mig! 

Den lilla filmen, som kanske inte funkar är på axel. Jag hade ingen i närheten så jag hängde telefonen i sitt skal i ett hål i dörren.... Därav sned film!! 😂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **