Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

torsdag 11 februari 2010

Dumma Salut!

Var i farten att rida Salut, hade borstat och sadlat och skulle bara
hämta tränare utanför så jag rundade honom och gjorde en kort paus för att plocka ur spån som hamnat i krubban, då, ifrån ingenstans spanade han bakut kraftfullt helt utan anledning, jag hade ju just klappat honom och var normal i rörelser och inga ljud gjorde jag eller.. Så jag vackla ut på stallgången och mötte Saluts blick, skärrad, han förstod nog inte vad som hände. Sen svartna det för ögonen och allt blev lugnt men sen blev synen bättre och hörseln blev konstig, sen blev det bättre. Folk kom för att dom hörde smällen jag fick. Sen lyckades jag resa mig och gå till syster som tur nog hade läkaren där. Lite kläm och känn senare så fick jag två Alvedon och nu blir det lugnt arbete. Jag har en skada på muskeln i sidan som kanske är sneda bukmusklerna eller nåt och är allmänt mörbultad i den. Så tur i oturen!! Får känna om jag kan rida imorn eller om jag behöver ta det lugnt och vara lite instruktör istället! Jag ville ju hoppa för Johan Lundin imorn em, får se om det ens är rimligt at hoppas det...

1 kommentar:

  1. Åh Var rädd om dig min vän! Dumma dumma Salut! Jag är glad attdet gick bra. Massor av krya på dig kramar!

    SvaraRadera

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **