Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 21 februari 2010

Han dansade!

Ozzy gick så himla fint idag. Red ett relativt lätt pass med fokus på lösgjordhet på lätthet och lydnad. Jag red skänkelvikningar över diagonalen och serpentin med tre bågar i galopp. Sedan samlade jag honom bara lite  och han har fantastisk energi!! Nu är det sista träningsveckan innan tävlingen så nu gäller det att plugga programmen helt och träna på båda. Jag har alltid vart dålig på att rida igenom program inför tävling men jag  ska verkligen bättra mig för det finns ju så mycket att hämta på att veta vad som händer och vilka svårigheter det finns när man väl rider det och känner efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **