Sir Price - Ozzy

Sir Price - Ozzy
Sir Price f.2004 e.Saigon -Amiral

söndag 14 februari 2010

Red idag!

Idag satt jag upp och red Ozzy en stund i ridhuset. Det kändes bra att skritta men i trav och speciellt galopp kändes det en hel del av mitt trasiga revben. Jag gjorde inget märkvärdigt med honom för det var rätt svårt att koncentrera sig och i högervarv fungerar inte riktigt ytterhjälperna. Men jag var noga med att se till att han går fint och är lätt i framdelen. Ganska nöjd ändå med tanke på omständigheterna.
Imorgon är det lektion 30 min för Traudi, får se om det blir något av det. Det lär ju bli ett väldigt anpassat pass för min del så att jag kan ta mig igenom det utan att kvida allt för mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ovation - Zell am See

Ovation - Zell am See
f.2001 e.Zephyr-Toe Hold **